Bienvenido/a a mi blog personal

Bienvenido/a a mi blog personal

viernes, 16 de mayo de 2014

L'últim sospir d'un comiat

L'ànet daurat del meu blasó proclama la seua ànsia de volar, de continuar sempre avant i el meu esperit s'identifica plenament en ell com a paradigma de llibertat.
Ara busca desgranar moment a moment un present que no contemple horisons de futur deixant al darrere una etapa maravellosa de la meua vida que quedarà per sempre en el més profunt del meu cor.

I com el meu cor és de poeta no me he estat de rimar este sonet octosílap que resumix el meu sentiment.



Cóm l'amor lo seny enganya
quan li diu en veus del cor
que la passió que l'esganya
no mai devindrà fredor.

Puix sovint qui t'acompanya
com el teu millor amor
espina serà en l'entranya
de soletat i foscor.

I només si alguna estima
generosa s'aproxima
deixaràs d'estar tot sol.

Acull aquell que t'anima
perque si ajut no escatima 
farà remontar el teu vol.

No hay comentarios:

Publicar un comentario