Bienvenido/a a mi blog personal

Bienvenido/a a mi blog personal

martes, 10 de junio de 2014

Temps de canvis



La nostra vida és moltes voltes com les marcides fulles d'autumne que són joguet del vent sense que res hi pugam fer per a dominar-les. El vent dels canvis és un orage que sovint nos arrossega. Enguany es complixen 50 anys de la meua arribada a Barcelona formant part de la riuada de jóvens que llavors buscàvem construir una vida millor que aquella a que teníem accés en la nostra terra natal.
En els deures fets ara és arribat el moment de tornar ad ella. El meu cabell és més grisós pero m'acompanyen les forces i l'ànim seguix ben ferm. Al darrere queden un munt de vivències i per sobre de tot persones estimades que sempre seran presents al meu cor. Soc persona que sempre mira avant i que no tremola pel futur. Només vull viure el meu present i ho faré tot lo intensament que puga. 
Així ho vol dir la meua poesia.


La quilla trenca implacable 
les ones en dos mitats
espentant la meua nau
cap l'horisó de la mar.
A babor núvols d'angoixa
a estribor la soletat
mentres s'afonen al pèlec
els recorts d'un temps passat
i al cel un blanc de gavines
dibuixen la llibertat.


Puix si una etapa termina
atra creua el fosc llindar
que a llocs incerts encamina
tal com fa l'ànet daurat
de l'assur del meu quarter
que en lo ferm del seu volar
viu, atrevit i obstinat
és metàfora genuïna
de l'instint aventurer
i espill on me vullc mirar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario