Bienvenido/a a mi blog personal

Bienvenido/a a mi blog personal

viernes, 11 de julio de 2014

El meu poble

Per a mi les arrels són molt importants i tot i que actualment al meu poble natal ya no tinc cap família mai no he perdut el contacte en el seu entorn. En ell he passat molts estius i el visite tot lo sovint que puc. 
Els meus antepassats directes l'habitaren quasi ininterrompudament per més de 500 anys tal i com documentalment consta en els archius històrics existents, fins que en l'any 1945 i en només 3 anyets d'edat vaig sortir d'ella en companyia dels meus pares.
Per tot això cada any escric alguna cosa barrejant els recorts en el sentiment. Poemes que se publiquen des de fa ya una pila d'anys en la Revista de les Festes de Moros i Cristians d'un Agost que ya s'atansa, 
El que seguix és el d'enguany en format acròstic i rimat en Dècima Espinela clàssica. 


En les terres del llevant
Lluint en roca guardiana

Milenària i sobirana
Es Cocentaina un diamant
Ullant la serra i la plana.

Poble de rancia noblea
Ombrallum de ma infantea
Brandant la creu de fortuna
Lluites hui en la mija lluna

En camps de festa i bellea. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario